Программа курсаАвтор та тренер курсу Солов'єнко Костянтин Миколайович.
У бізнесі працює із 1991 року. Консультант з менеджменту з 1995 року. Кандидат економічних наук (дисертація з маркетингу, 1999). Професійний Сертифікат Менеджера Школи Бізнесу Відкритого Університету Великобританії (Open Business School The Open University, 1994). Доцент (2004). Андрагог (андрагогіка – одна з теорій навчання дорослих). Автор понад 30 статей у журналах США, України та Росії, а також шести навчальних посібників (п'ять із них - з менеджменту та маркетингу). Займається моделюванням соціальних процесів та соціальних мереж. Брав участь у Конференції з Соціального Моделювання у Римі (Social Simulation Conference – 2016). Проведення тренінгів за темами: Маркетинг, менеджмент, тайм-менеджмент, продаж, коучинг, організація та управління підприємством та ін.
Програма курсу менеджменту
Що таке "менеджмент". Чим керують менеджери |
Історичні причини виникнення менеджменту.
Правило 20/80 у курсі основ менеджменту.
Визначення менеджменту з погляду прийняття рішень.
Визначення менеджменту за Файоль.
Чотирнадцять принципів менеджменту з Файолю.
Управлінський "хрест", його інтерпретації.
Планування як вид управління.
Схема цілей організації. Менеджмент за цілями.
Види стратегічних цілей за Друкером.
Повний контур керування.
Види джерел інформації менеджера.
Прийняття рішень щодо Симону.
Прийняття рішень щодо Ліндблому.
Прийняття рішень щодо Марчу.
Три засоби планування: план ключових подій, смугова діаграма, метод мережі.
Управління працівниками.
Теорії X та Y МакГрегора.
Ієрархія потреб людини за Меслоу.
Методи задоволення фізіологічних потреб та потреб у безпеці.
Методи задоволення соціальних потреб.
Методи задоволення потреб у повазі.
Методи задоволення потреб у самовираженні.
Двофакторна теорія задоволення від роботи з Герцберга.
Мотивація колективу.
Поліпшення роботи з задоволення індивідуальних потреб: потенційні вигоди для службовців, для менеджерів, для підприємства.
Підходи для задоволення індивідуальних потреб: ротація робочих місць, розширення фронту робіт, п'ять способів збагачення змісту роботи, автономні робочі групи, гуртки якості, чотири способи організації гнучкого графіка роботи.
Матеріальне стимулювання: основні системи оплати праці.
Теорія керівництва Лікерт.
Стилі керівництва по Блейку та Моутону.
Теорія силових ігор Круазьє.
Структура організацій.
Три способи здійснення влади за Вебером.
Переваги та недоліки бюрократії.
Переваги та недоліки функціональних структур.
Переваги та недоліки продуктових структур.
Інші види орієнтації організаційних структур.
Механічні та органічні структури за Бернсом.
Дилеми структури.
Що таке "культура організації".
Що впливає формування культури організації.
Типи культур організацій по Хенд: культура влади, культура ролі, культура завдання, культура особистості.
Культура безвладдя.
Змішані культури.
Причини конфліктів.
Запобігання конфлікту.
Стратегії вирішення конфліктів: короткочасні, проміжні, ефективні.
Управління змінами.
Причини, що спричиняють зміни.
Аналіз поля сил зміни.
Причини для опору змін.
Підходи, що пом'якшують опір змінам.
Стратегії зміни.
Чинники, що впливають вибір стратегії зміни.
Етапи зміни.
Всі учасники тренінгу отримують роздаткові матеріали та індивідуальні консультації з управлінських проблем, що їх цікавлять. Під час занять проводять численні ділові ігри.
Цільова аудиторія
Керівники підприємств та підрозділів, менеджери вищої та середньої ланки
Ціль курсу менеджменту:
Допомогти сформувати управлінський світогляд; Ознайомити з основними функціями менеджера: планувати, віддавати розпорядження, організовувати, мотивувати та ін; Дати знання та навички у формуванні культури організації, що підходить для її завдань; Навчити керувати змінами в організації