Успех
на главную написать письмо карта сайта


О центре обучения Курсы Цены Запись на курсы Корпоративные программы
Учебные классы и аудитории учебного центра Успех Киев
Преподаватели учебного центра Успех
Галерея центра Успех
Видеоролики о учебном центре Успех
Наши координаты
Вакансии и резюме


Суспільне визнання

Лиценции на программное обеспечение учебного центра Успех





вернуться к программам обучения вернуться к выбору тем


Курси 3D Max. 3D графіка та анімація професійно


Кол-во ак.ч. 48/32 ак. годин
Время Час ранковий, денний, вечірній. Навчання оф-лайн та он-лайн.
Срок обучения в группе 2 місяця, 2 рази на тиждень по 3 академ. години/інд 16 зан по 2 ак.год

Цена група 5500 грн./міс/ інд 6000 грн /міс

По окончании курса выдается Сертифікат

Скидки 

Программа курса

Навчання очно (вул.Дегтярівська) або он-лайн!

За даним курсом є можливість отримати міжнародний Сертифікат Autodesk

Курсы 3D Max в Киеве. Обучение программе Autodesk 3Ds Max для всех желающих научиться работать с трехмерной графикой. Учебный центр Успех

Autodesk 3ds Max – передова платформа для виробництва 3d-графіки, що застосовується для вирішення найрізноманітніших завдань: від візуалізації інтер'єрів та архітектурних проектів та до створення спецефектів для кіно та контенту для телеефіру.

У процесі проходження курсу «Тривимірне моделювання в 3ds Max» слухачі виконують низку практичних робіт, результатом яких є не тільки чудові зображення, а й багата практика, що дозволяє розпочати формування свого портфоліо та легко застосовувати отримані знання на власних проектах.

3ds Max – основний інструмент розробників комп'ютерних ігор, фільмів та відеопрограм, а також інженерів-проектувальників, дизайнерів.

Курси Тривимірне моделювання 3ds Max (3Д Макс) дозволяють детально вивчити інтегроване програмне середовище для 3D-моделювання, побудови анімаційних моделей та рендерингу (візуалізації моделей, отриманих за допомогою комп'ютерних програм).

Курси з тривимірного моделювання 3D Max та візуалізації у VRay у нашому центрі веде  сертифікований інструктор компанії Autodesk Грицай Іхтіандр Олексійович

Роботы наших слухачів:

Работы студентов учебного центра Успех Киев по курсу 3D Max и визуализация в VRay   Работы студентов учебного центра Успех Киев по курсу 3D Max и визуализация в VRay   Работы студентов учебного центра Успех Киев по курсу 3D Max и визуализация в VRay   Работы студентов учебного центра Успех Киев по курсу 3D Max и визуализация в VRay   Работы студентов учебного центра Успех Киев по курсу 3D Max и визуализация в VRay

gricai.jpg (152×202) Автор та викладач курсу «3D MAX. 3D-моделювання»

Грицай Іхтіандр Олексійович: ведучий викладач компьютерних курсів, по проектуванню,  програм по тривимірной графіки та моделюванню   (3D Maх , ArchiCAD, Revit, Rhinoceros, Matrix 3D, DIALux, SolidWorks) , анимаціоних програм, курсів Школи відеомонтажу, курсів  по розкрутки та оптимізації сайтів SEO, інтернет-маркетингу SMM - менеджер. Автор та викдадач курсу "Проектування в PRO100" Іхтіандр Олексійович - сертифіцирований тренер компанії Autodesk та має Сертифікати по AutodeskAutodesk 3D MaxAutodesk Revit MEP та Autodesk Revit Architecture. Працює в Навчальному центрі "Успіх" більше 24 років. 

Програма курсу 3D Max (Тривимірне моделювання та анімація в 3D MAX)
Тема №1. "Знайомство з курсом 3D Max"
Історія розвитку 3D MAX та його практичне призначення. Пристрій інтерфейсу 3D Max. Основи створення об'єктів у 3D Max, налаштування їх параметрів та їх перетворень. Модифікація параметрів об'єктів, роботи з точними розмірами. Трансформація об'єктів, матриці трансформацій. Копіювання об'єктів. Угруповання об'єктів. Робота з проекціями в курсі 3D Max.
Практична вправа – створення найпростішого архітектурного плану.

Тема №2. "Створення та трансформація простих об'єктів у 3DMax"
Створення простих об'єктів та їх трансформація. Методи виділення об'єктів. Імена об'єктів у 3DMax. Параметри об'єктів. Створення наборів об'єктів, компонування їх у сцени. Управління опорною точкою об'єкта. Створення масивів об'єктів, дзеркальних копій та вирівнювання об'єктів. Розташування об'єктів вздовж кривої. Об'єктні прив'язки у курсі 3D Max.
Практична вправа - створення приміщення з елементами, вивченими на занятті.

Тема №3. "Сервісні операції з об'єктами. Правила побудови складних сцен у курсі 3D Max"
Налаштування одиниць виміру. Допоміжні об'єкти: крапки, рулетки, сітки. Системи координат програми 3D Max. Угруповання та ієрархічне зв'язування об'єктів – різні можливості. Створення масивів об'єктів, дзеркальних копій та вирівнювання об'єктів у курсі 3D Max.
Практична вправа - моделювання меблів (столи, стільці, шафи, барні стійки) за заданими розмірами.

Тема №4. "Складові об'єкти (Compound objects) в курсі 3D Max"
Команди Boolean та ProBoolean – віднімання та складання тривимірних об'єктів. Практичні приклади застосування булевих операцій у курсі 3D Max. Створення вікон, дверей. Створення готових вікон та дверей та їх врізання у стіни. Підрізує об'єкти один під одним за допомогою ProCutter. Створення впроваджених форм за допомогою ShapeMerge та Conform. З'єднання об'єктів за допомогою модуля Connect.
Практична вправа - створення дверних та віконних отворів, вставка в них різних типів дверей та вікон. Створення лавки, замку, тістечка.

Тема №5. "Архітектурні розширені примітиви. Модифікатори об'єктів в курсі 3D Max"
Створення готових стін та їх модифікація в курсі 3D Max. Створення та налаштування рослинності. Створення різних огорож та огорож по заданому шляху. Створення готових сходів. Модифікатори об'єкта – стек модифікаторів. Прості модифікатори деформації об'єктів у 3DMax. Налаштування модифікаторів у стеку. Модифікатори деформації об'єктів. Різниця між трансформаціями та модифікаторами. Застосування трансформацій через модифікатор X-FORM.
Практична вправа – створення ландшафтного майданчика із огорожею, доріжкою, рослинністю.

Тема №6. "Площинне моделювання тривимірних об'єктів за допомогою сплайнів в курсі 3D Max"
Поняття плоскої фігури – сплайна у 3DMAX. Основи створення сплайнів у курсі 3D Max. Модифікатор Edit Spline. Редагування сплайнів. Модифікація сплайнів на різних рівнях. Модифікатор Extrude – створення сплайнових об'єктів. Прості модифікатори, що використовуються для отримання тривимірних об'єктів зі сплайнів: Lathe – поворот навколо осі, Bevel – видавлювання з фаскою, Bevel Profile – видавлювання з певним профілем.
Практична вправа – моделювання світильника, колони, відкривалки, посуду.

Тема №7. "Створення Loft - об'єктів в курсі 3D Max"
Lofting – створення складних об'єктів із кількох фігур у курсі тривимірної графіки. Правильна підготовка перерізів лофтингу. Редагування перерізів лофтингу. Оптимізація об'єктів лофтінгу. Практичні приклади застосування лофтингу в курсі 3D Max.
Практична вправа – моделювання вилки, рами для дзеркала, створення плінтусів, карнизів та різних елементів меблів.

Тема №8. "NURBS – моделювання (складні поверхні у 3D графіці)"
NURBS - передова технологія моделювання криволінійних площин в курсі 3DMax: переваги та недоліки. Криві NURBS - CV-curve та Point Curve. Побудова основних поверхонь NURBS – Ruled, U-loft, UW-loft, Cap, Blend, Rail. Редагування NURBS – об'єктів різних рівнях. Проеціювання кривих на поверхні – Vector Projection. Вирізання отворів у поверхнях. Конвертація NURBS в MESH.
Практична вправа – створення скатертин, фіранок, покривал, портьєр та ламбрекенів, моделювання ложки.

Тема №9. "Patch – моделювання в курсі 3D Max"
Patch – поверхні в курсі 3D Max. Модифікатор EDIT PATCH Різні прийоми редагування патчів. Модифікатори SURFACE та CROSS-SECTION. Створення сітки сплайнів для роботи модифікатора SURFACE. Конвертація PATCH в MESH. Методи створення в курсі 3D Maxорганічних об'єктів за допомогою PATCH - технологій.
Практична вправа – моделювання умивальної раковини м'якого крісла типу "Пілот".

Тема №10. "Складне тривимірне моделювання. MESH – моделювання в курсі 3D Max"
MESH - моделювання: базова техніка курсу 3D Max. Редагування MESH - об'єктів Модифікатори EDIT MESH, MESH SMOOTH, TURBO SMOOTH, RELAX, HSDS. Конвертація об'єктів у EDITABLE MESH. Згладжування поверхонь. Створення нових ребер на об'єкті за допомогою команди CUT. Моделювання простих об'єктів за допомогою видавлювання полігонів та фінального згладжування. Модифікатор SYMMETRY – можливість легкого склеювання двох дзеркальних половинок об'єкта.
Практична вправа – моделювання каміна, софи, крісел та інших м'яких меблів.

Тема №11. "POLY – моделювання в курсі 3D Max"
Прийоми створення складних красиво згладжених об'єктів в курсі 3D Max за допомогою EDIT POLY+ TURBO SMOOTH. Команда BRIDGE. Фаски та шви: CHAMFER та EXTRUDE. Команди WELD, TARGET WELD та COLLAPSE. Просунута техніка POLY – моделювання: копіювання (витягування) ребер об'єкта. Тренування зі створення об'єктів та налаштування жорстких фасок та згладжених переходів – створення різних технологічних та органічних елементів. Підготовка креслень для моделювання складного об'єкта та створення "віртуальної студії". Команди масового виділення ребер: LOOP та RING. Усунення наслідків почергового створення фасок. Розрізання моделі на частини. Створення технологічних швів.
Практична вправа – моделювання складних дахів, побутової техніки (телевізор, холодильник, телефон, вентилятор), диванів.

Тема №12. "Surface - моделювання в курсі 3D Max"
Основні засади Surface – моделювання в курсі 3D Max. Створення криволінійних поверхонь. Вправи з освоєння базової техніки. Спеціальні команди модифікатора Edit Spline: Cross-insert, Fuse, Area Selection. Правила та способи створення складної сітки об'єкта.
Практична вправа - створення фрагмента особи людини та рослин.

Тема №13. "Моделювання складних об'єктів на основі доповнень до 3D Max"
Принципи створення анімації об'єктів за допомогою реактора в курсі 3D Max. Створення реалістичних виробів із тканини за допомогою модуля Reactor2. Створення волосся, трави та хутра тварин. Принципи створення анімації об'єктів за допомогою реактора. Створення анімації із твердими тілами. Налаштування параметрів простору. Модифікатори REACTOR SOFT BODY та REACTOR CLOTH. Створення анімації з м'якими тілами, що деформуються. Анімація тканини в реакторі. Прив'язка тканини до звичайних об'єктів. Надання об'єктам стану спокою. Поєднання звичайної анімації та реактора. Створення та анімація реалістичних виробів із тканини за допомогою модифікаторів Garment Maker та Cloth.
Практична вправа – ¦моделювання корабля, що тоне у воді, лототрону, що обертається, з випадаючими кулями, падаючої скатертини, портьєр складної форми і прапора, що задуваються вітром.

Тема №14. "Створення матеріалів у курсі 3D Max"
Організація роботи у редакторі матеріалів. Редактор матеріалів: створення різних матеріалів. Основні характеристики матеріалів. Призначення матеріалів для об'єктів. Використання стандартних бібліотек матеріалів. Типи матеріалів - Standard, Top-Bottom, Multi-Sub Object та інші. Тонування матеріалу – Blinn, Oren-Nayar-Blinn, Metal, Anisotropic, Multi-Layer. Відображення та заломлення зображення у матеріалі. Картки матеріалів. Детальне вивчення можливостей матеріалу Standard. Створення матеріалів різних типів та призначення із застосуванням різних карт.
Практична вправа – створення матеріалів для інтер'єрів (цегла, бетон, штукатурка, ковролін, скло, плитка, тканина, вода, метал)

Тема №15. Додаткові можливості при роботі з редактором матеріалів в курсі 3D Max
Особливість застосування модифікаторів EDIT MESH та EDIT PATCH з метою призначення декількох матеріалів на один об'єкт. Створення матеріалів із просунутими оптичними властивостями за допомогою матеріалу Raytrace. Простий дизайн будівельно-оздоблювальних матеріалів за допомогою матеріалу Architectural. Застосування карт прозорості. Вивчення можливостей створення панорамних фонів для робіт, зроблених в курсі 3D Max.
Практична вправа – освоєння матеріалів із картами прозорості на прикладах живої природи (дерева та кущі). Імітація за допомогою якості прозорості матеріалу таких об'єктів, як паркани, кування.

Тема №16. "Накладення текстур на складні об'єкти. Мепінг у курсі 3D"
Концепція проекційної картки матеріалу в курсі тривимірної графіки. Робота з модифікатором картки матеріалу – UVW MAP. Модифікатор UVW MAP, у поєднанні із SELECT MESH. Особливість застосування модифікаторів EDIT MESH та EDIT PATCH з метою призначення декількох матеріалів на один об'єкт. Створення матеріалів із просунутими оптичними властивостями за допомогою матеріалу Raytrace. Простий дизайн будівельно-оздоблювальних матеріалів за допомогою матеріалу Architectural. Застосування карт прозорості.Концепція розгортки текстури на об'єкті. Створення розгортки текстури об'єкта за допомогою модифікатора UNWRAP UVW.Створення власної текстури на основі підготовленої розгортки та нанесення її на об'єкт. Вивчення можливостей UNWRAP UVW, що дозволяють швидше досягати результату.
Практична вправа - створення фантастичних поверхонь: шкіра чудовиська, обшивка літака, обкладинка книги, одяг людини.

Тема №17. "Знімальні камери та освітлення сцени в курсі 3D Max"
Створення та налаштування знімальних камер. Налаштування видів очима знімальних камер у курсі 3D графіки. Концепція освітлення моделі. Тонкощі комп'ютерного моделювання освітлення. Джерела світла в курсі 3D Max. Створення джерел світла: Omni, Spot та Direct. Освітлення сцен під відкритим небом. Особливості налаштування тіней. Обмеження дальності світла. Карта прожектора. Різні методи розрахунку світла. Обмеження, що накладаються комп'ютером.
Практична вправа – освітлення відкритого простору, космосу, підводного світу.

Тема №18. "Розширені можливості роботи з джерелами світла в курсі 3D Max. Навколишнє середовище"
Вивчення проблем встановлення світла у складних інтер'єрах, що мають кілька кімнат, поверховість та численні джерела світла. Різниця між Raytrace та Radiosity технологіями розрахунку освітлення. Розгляд відмінностей фотометричних джерел світла від традиційних. Створення та налаштування джерел світла: Point, Linear та Area. Створення фотореалістичних джерел, що імітують сонячне та небесне світло: SUNLIGHT та SKYLIGHT. Radiosity – рендеринг. Налаштування довкілля. Ефекти довкілля: Volume Fog, Volume Light, Fog. RENDERING EFFECTS: Glow та Lens Flare.
Практична вправа - встановлення та налаштування світла у складному інтер'єрі.

Тема №19. "Інтеграція 3DMax та AutoCAD. Панорамний рендеринг. Основи анімації в курсі 3D Max"
Методи інтеграції 3D studio MAX та AutoCAD. Перенесення креслень планувань з AutoCAD у 3D studio MAX та додавання їм третього виміру. Перенесення 3D-об'єктів з 3D MAX в AutoCAD з метою проставляння розмірів та друку креслення. Панорамний рендеринг – потужний ефект присутності у приміщенні. Основні принципи анімації у програмі. Анімація простих об'єктів. Анімація камери за допомогою шляху. Створення прольоту по приміщенню. Налаштування рендерингу ролика.
Практична вправа – панорамний рендеринг приміщення, створення роликів обльоту території та проходу інтер'єром.

Тема №20. "Анімаційні модифікатори 3D Max. Оптичні ефекти"
Доріжка видимості – можливість ховати об'єкти у потрібний момент. Модифікатор Flex – імітація м'яких об'єктів. Модифікатори Melt та Slice – Ефектна поява об'єктів. Модифікатор PathDeform – деформація об'єкта вздовж колії. Створення та анімація свічення навколо об'єкта в курсі 3D Max.Курсы трехмерной графики и анимации в программе 3D Max в Киеве. Учебный центр УспехПрактична вправа – створення рекламної заставки.

Тема N21. "Створення спецефектів за допомогою систем частинок у курсі 3D Max" Призначення систем часток, відмінність систем часток різних типів у курсі тривимірної графіки. Вивчення систем частинок - SUPER SPRAY, PARTICLE ARRAY, PARTICLE CLOUD, BLIZZARD. Спеціальні матеріали для систем частинок.
Практична вправа – моделювання різних природних явищ (сніг, дощ, буран, пил).\

Тема №22. "Деформації простору курсі 3D Max. Спеціальні ефекти"
Деформації простору та їх прив'язка до систем частинок. Вивчення різноманітних деформацій простору. Застосування деформацій простору до об'єктів. Модуль Video Post та його застосування для накладання ефектів. Робота з доріжками у Video Post. Ефекти Lens Effect: Glow, Highlight, Flare, Focus. Рендеринг із Video Post
Практична вправа – моделювання різних природних явищ (вибух, феєрверк, струмінь вихлопних газів, дим, пара). Створення відеороликів із спецефектами.

Тема №23. "Система частинок Particle Flow. Створення складної анімації за допомогою анімаційних контролерів та констрейнтів. Анімація об'єктів за допомогою морфінгу"
Створення різноманітних спецефектів за допомогою системи частинок Particle Flow. Деформації простору та їх прив'язка до частинок. Створення матеріалів системи частинок. Приклади застосування. Вивчення різних операторів системи Particle Flow.
Практична вправа – створення фонтану.

Тема №24. "Анімація персонажів у курсі 3D Max"
Призначення контролерів та констрейнтів властивостям об'єкта. Управління контролерами через редактор кривих. Управління констрейнтами через діалог Motion. Вивчення констрейнтів Attachment, Path та Link на прикладах. Морфінг об'єктів – анімація перетворення одного об'єкта на інший і деформації об'єктів. Створення двоногого персонажа – Biped. Покрокова анімація – робота в режимі Footstep mode. Вільна анімація Biped. Спільне використання покрокової та вільної анімації. Анімація кількох Biped, що беруть участь у роздільному русі. Модифікатор Physique (надання скелету тілесної оболонки, створення реалістичних деформацій м'язів та сухожиль). Ініціалізація модифікатора.
Практична вправа – анімація міміки обличчя людини, анімація моделі людини (ходьба, біг, стрибки, падіння, бійка).

Тема №25. "Основи освітлення та рендерингу за допомогою модуля CHAOS V-Ray"
Короткий огляд сучасних рендерів. Знайомство з інтерфейсом CHAOS software V-Ray. Антиалайзинг (згладжування). Фільтрування. Необхідні зміни в налаштуваннях стандартних джерел світла для адаптації під V-Ray. V-Ray Material – універсальний матеріал у V-ray, здатний створювати поверхні будь-якого роду.
Практична вправа – створення реалістичних поверхонь: цегла, бетон, штукатурка, ковролін, скло, плитка, тканина, вода, метал.

Тема №26. "Складні матеріали VRay в курсі 3D Max. Ефекти хутра та зміщення у V-Ray"
Вивчення матеріалів V-ray нового покоління: VrayBlendMtl, Vray2SidedMtl, VrayFastSSS, VrayOverrideMtl. VRayFUR – простий ефект створення хутра. VRayDisplacement – ​​ефект створення реалістичного рельєфу будь-якої поверхні.
Практична вправа – створення зубної щітки за допомогою VRay.

Тема №27. "Встановлення та налаштування джерел світла для V-ray в курсі 3D Max"
Необхідні зміни в налаштуваннях стандартних джерел світла для адаптації під V-Ray. Особливості налаштування розмитих тіней та реалістичного згасання світла. Створення та налаштування джерела світла типу VRayLight. Прямокутний та сферичний режим роботи VRayLight. Режим небесного бані VRayLight. V-Ray LightMaterial - матеріал, що самосвітиться, здатний випромінювати світло на інші об'єкти, унікальне рішення для інтер'єрів. Переваги нових можливостей фотометричного виміру потужності джерела світла – вати та люмени. Нове джерело фотометричного сонячного світла VraySun.
Практична вправа – освоєння різних джерел світла на прикладі інтер'єру.

Тема №28. "Глобальне освітлення. Освітлення інтер'єрів. Ефект каустичного світла"
Основні переваги світового (розсіяного) освітлення. Пряме та розсіяне освітлення. Первинне та вторинне розсіяне освітлення. Налаштування параметрів глобального освітлення. Оптимізація розрахунку глобального висвітлення. Вивчення різних режимів витримки. Особливості висвітлення відкритого простору. Первинне та вторинне розсіювання світла. SkyLight – світло, що йде з уявного небесного бані. HDRI (Highly Dynamic Range Image) – ультимативне рішення в галузі освітлення відкритих просторів та імітації відображення навколишнього середовища на об'єктах. VRay: Caustics – ефект каустичного освітлення V-ray. Налаштування джерел світла, матеріалів та самого рендеру для отримання ефекту каустики. Вивчення каустичного висвітлення на прикладах.
Практична вправа – візуалізація відкритих просторів та окремих об'єктів на практичних прикладах: предмети меблів, котедж, автомобіль та інше.

Тема №29. "Освітлення інтер'єрів, екстер'єрів та відкритих просторів у VRay"
Правила встановлення світла в замкнутому просторі інтер'єру, вивчення складнішої світлової моделі. Застосування V-ray physical camera. Основні методи встановлення джерел світла та розрахунку глобального світла в інтер'єрі. Вивчення технологій, що призначені для розрахунку глобального освітлення: Irradiance Map, Light Cache, QMC. Оптимізація розрахунку глобального висвітлення. Створення та налаштування V-ray physical camera. Налаштування експонентів з урахуванням фотометричних налаштувань світильників та застосування V-ray physical camera. Особливості висвітлення відкритого простору. Нові принципи фотометричного освітлення відкритого простору із застосуванням зв'язування технологій: VraySun+VraySky+VrayPhysicalCamera.
Практична вправа – освітлення складного інтер'єру та екстер'єру.

Тема №30. "Візуалізація проектів у курсі 3D Max"
Тонкощі візуалізації складних проектів. Різні ефекти. V-ray Proxy – революційна технологія, що дозволяє візуалізувати сцени з величезною кількістю деталізованих об'єктів. Вивчення V-ray Proxy практичного прикладу. Мережевий дистрибутивний рендеринг – можливість часткової візуалізації одного кадру на кількох комп'ютерах одночасно. Налаштування мережевого дистрибутивного рендерингу. Ефекти камери: змащення об'єктів, що рухаються, і ефект фокусування. Ефект видимого світла: можливості та обмеження. Нові можливості пошарового рендерингу зображення (Render Elements).
Практична вправа – контрольне тестування за курсом.

Попередня підготовка до курсу 3D Max - користувач ПК

Мета курсу "Тривимірне моделювання в3D MAХ": Навчитися створювати професійні дизайнерські роботи з високим ступенем фотореалістичності, робити комп'ютерні ролики та заставки телевізійної якості, створювати тривимірні об'єкти різної складності.

Після закінчення ви будете вміти: Професійно моделювати об'єкти практично будь-якої форми та складності (вироби з тканини, хутро, трава, гори, річки, хмари та ін.), наносити на всі ці об'єкти текстури, застосовувати численні спецефекти, створювати реалістичне освітлення відкритих просторів, виконувати реалістичну візуалізацію, використовуючи технологію глобального освітлення, створювати різні просунуті світлові ефекти

Випуски груп слухачів:


Выпуск группы по курсу 3D Max и визуализация в VRay в учебном центре Успех г. Киева   Выпуск группы по курсу 3D Max и визуализация в VRay в учебном центре Успех г. Киева   Выпуск группы по курсу 3D Max и визуализация в VRay в учебном центре Успех г. Киева   Выпуск группы по курсу 3D Max и визуализация в VRay в учебном центре Успех г. Киева   Выпуск группы по курсу 3D Max и визуализация в VRay в учебном центре Успех г. Киева

Курс "3D Max" - дистанційно

 

Для того чтобы работать дизайнером или архитектором, кроме теоретических знаний и хорошей фантазии, необходимы практические навыки работы в специализированных компьютерных приложениях. Обучение 3d max предназначено для всех, кто хочет освоить интересную и высокооплачиваемую профессию дизайнера или специалиста по моделированию. Курсы 3d будут интересны и просто творческим натурам, которые хотят освоить самую популярную программу - 3d max. Курсы трехмерной графики от нашего учебного центра позволят вам научиться самостоятельно создавать трехмерные объекты любой степени сложности. Курсы 3d рассчитаны на 2,5 или 3 месяца, и за это время вы пройдете путь от новичка до профессионального пользователя программы. Начав с изучения истории программы и создания простейших геометрических фигур, вы будете поэтапно учиться проектировать все более сложные модели. Обучение 3d max ведут опытные специалисты, которые умеют даже сложную информацию преподнести слушателям просто и доходчиво. Курсы трехмерной графики научат вас делать виртуальные объекты реалистичными, перемещать предметы в сценах и создавать анимационные ролики. Обучение 3d max пригодится всем, кто хочет познакомиться с прекрасным миром графики. Окончив курсы 3d, вы сможете создавать настолько реалистичные объекты, что отличить их от настоящих будет не так просто. Наши курсы трехмерной графики научат слушателей профессионально использовать прозрачность элементов и тени, задавать моделям блики или делать их прозрачными. Пройдя курсы 3d, вы станете настоящим художником трехмерной графики, сможете воплощать мечты, делать виртуальный мир реальным, пусть и в пределах монитора. Курсы трехмерной графики состоят из 30 уроков, а по их окончанию выдается свидетельство. По окончанию курса 3D Max Вы сможете работать дизайнером, 3D дизайнером, дизайнером интерьера или экстерьера, аниматором, мультипликатором, видео-инженером. Программа 3D Max будет Вашим надежным оплотом в профессиональной деятельности.

 

 




Пошук по сайту
X
Компьютерные курсы
Школа архитектурного и ландшафтного дизайна

Школа бухгалтерии

Школа иностранных языков

Академия бизнес решений

Дистанционное обучение

Курсы психологии


Компьютерные курсы для школьников
 
Онлайн обучение по Скайпу от учебного центра Успех Киев
Ще наші
сайти
Новый сайт учебного центра Успех uspeh.ua Киев
Новый сайт учебного центра Успех uspeh.net.ua/design для дизайнеров в Киеве
Отримайте сертифікат
Autodesk
Учебный центр «Успех» дает возможность получить международный Сертификат Autodesk по курсам Autodesk 3D Max, Autodesk Revit MEP и Revit Architecture
 
Клиенты учебного центра Успех Киев
Нас вітають:
Газета "Все про бухгалтерський облік"
20 лет учебному центру Успех Киев. Нас поздравляют наши клиенты
Медіа група "Авізо"
Вітаємо навчальний центр "Успіх" з Днем Народження! Бажаємо процвітання, успіхів у всіх починаннях. Благополуччя, надійних партнерів та вдячних клієнтів.
Компанія "Корисна картка"
Вітаємо навчальний центр "Успіх" із такою серйозною датою. Бажаємо успіхів, процвітання та більше задоволених клієнтів.
Компанія ООО "ГЛОБАЛ 17 ИСТ"
Ми працювали з Вами вперше, але із задоволенням висловимо нашу подяку викладачеві Вашого навчального центру Грицаю Іхтіандру Олексійовичу!
Агентство інтернет-реклами "3-БІТ"
Співпрацюємо з Навчальним центром "Успіх" не один рік. Ведемо їхню рекламну кампанію в Інтернеті.



  Про центр     |     Курси     |     Ціни     |     Запис на курси     |     Корпоративні програми     |     Наші координати
  Developed by Domino    
© 2003-2022 Успіх: курси дизайну, 3d, дизайн інтер'єру, курси web, курси навчання, бухгалтерські, комп'ютерні курси, курси 1С, курси менеджерів, бізнес-курси.