Программа курса Навчання Оф-лайн (вул.Дегтярівська,8А) або Он-лайн
Курс в Навчальному центрі "Успіх" Rhinoceros 3D (для ювелірів)
Rhinoceros 3D – це професійна програма для роботи з 3D графікою, в якій можна моделювати об'єкти, що потребують великої точності, так і невеликі графічні форми. Особливо широко програма сьогодні використовується для побудови на комп'ютері моделей ювелірних виробів та автомобілебудування.
Програма Rhinoceros така легка у вивченні та використанні, що Ви можете займатися творчістю, не переймаючись особливостями роботи програмного продукту. Ця програма надає нічим не обмежені можливості для 3D-моделювання - такі ж, як і продукти вартістю в 30-50 разів дорожчі. Інтерфейс програми зрозумілий та зручний для сприйняття користувачем. Програма повністю сумісна з усіма іншими дизайнерськими, інженерними, аналітичними, візуалізаційними та анімаційними програмними продуктами. На сьогоднішній день Rhinoceros активно розвивається.
На курсі «Rhinoceros 3D-моделювання ювелірних виробів» Ви навчитеся швидко та якісно будувати моделі ювелірних виробів, автомобілів та інших технічних засобів, деталей, що застосовуються в промисловості, а також всіляких виробів для подальшої візуалізації та прототипування. Ви освоїте програму і зможете змоделювати будь-яку форму, яку ви тільки уявите собі!
Курс призначений для бажаючих навчитися комплексного моделювання з можливістю застосування знань у сферах промислового дизайну, автомобільного дизайну, створення ювелірних виробів.
Курс більшою мірою орієнтований на проектування ювелірних виробів і проводиться у формі безперервного викладу практичного матеріалу з використанням різних інструментів. Використовується система невеликих практичних завдань та мініпроектів.
Автор та викладач курсу «Rhinoceros 3D-моделювання ювелірних виробів»
Грицай Іхтіандр Олексійович: ведучий викладач компьютерних курсів, по проектуванню, програм по тривимірной графіки та моделюванню (3D Maх , ArchiCAD, Revit, Rhinoceros, Matrix 3D, DIALux, SolidWorks) , анимаціоних програм, курсів Школи відеомонтажу, курсів по розкрутки та оптимізації сайтів SEO, інтернет-маркетингу SMM - менеджер. Автор та викдадач курсу "Проектування в PRO100" Іхтіандр Олексійович - сертифіцирований тренер компанії Autodesk та має Сертифікати по Autodesk: Autodesk 3D Max, Autodesk Revit MEP та Autodesk Revit Architecture. Працює в Навчальному центрі "Успіх" більше 24 років.
Програма курсу «Rhinoceros 3D-моделювання ювелірних виробів»
Тема №1. Вивчення інтерфейсу програми Rhino
Індивідуальне налаштування середовища моделювання. Знайомство з меню, панелями інструментів, довідка, командний рядок, введення команд, відображення історії команд, функції миші, керування видами вікон проекцій, виділення об'єктів, переміщення об'єктів, копіювання об'єктів. Налаштування програми (Options), збереження моделі, шари. Створення найпростіших ювелірних деталей.
Тема № 2. Створення базових об'єктів у Rhinoceros 3D
Створення двовимірних об'єктів: точки, лінії, криві вільної форми, криві з контрольними точками. Точне моделювання: осі координат, введення значень довжини, відстані, об'єктова прив'язка (Osnap), прив'язки курсору, команди аналізу (Analyse), малювання кіл, дуг, еліпси та багатокутники. Використання обмежень відстані та кута з об'єктними прив'язками. Створення, маніпулювання, збереження та відновлення індивідуальних конструкторських планів. Поверхні та тверді тіла. Полігональні сітки. Створення браслета.
Тема №3. Методи перетворення об'єктів. Точне моделювання в курсі Rhino 3D
Редагування об'єктів: кромка (Fillet), фаска (Chamfer), переміщення (Move), копіювання (Copy), повтор та скасування (Undo, Redo), обертання (Rotate), угруповання (Groupe), дзеркальне відображення (Mirror), об'єднання ( Join), масштабування (Scale), масив (Array), обрізка (Split), розбиття (Explode), продовження (Extend), усунення (Offset). Редагування властивостей об'єктів. Точкове редагування: Контрольні точки. Керування відображенням об'єктів. Шари та групи. Модифікація кривих та поверхонь командами редагування. Групування об'єктів. Використання контрольних точок для редагування кривих. Створення сітчастого кільця.
Тема №4. Робота з поверхнями. Методи побудови складних об'єктів у курсі Rhino 3D
Команди Extend, Fillet, Match, Merge, Untrim, Unroll. Інші команди меню Surface. Створення поверхонь на каркасній моделі. Основні прийоми створення об'єктів, видавлювання, обертання (Revolve), натягування по напрямних (Sweep1 та Sweep2), лофтинг. Команди Rail Revolve, Curve Network, Patch, Edge curves. Створення фасок. Розміщення тексту поверх об'єкта чи на повехності. Інструменти для редагування полігональних об'єктів. Команди Fill hole, Mesh offset, Split, Trim та Intersection. Створення кілець та сережок.
Тема №5. Робота з твердими тілами в курсі Rhinoceros 3D
Моделювання твердих тіл. Команди Boolean. Інші команди меню Solid. Створення моделей довільної форми. Створення форм, що деформуються: Виготовлення фігурних накладок для ювелірних виробів. Моделювання та редагування тіл, інструменти створення тіл: куб, сфера, конус, циліндр тощо. Створення 3-D моделей з 2-D креслень та сканованих малюнків. Створення печатки, кулона, складного браслета.
Тема № 6. Аналіз об'єктів у курсі Rhino 3D
Вимірювання довжини та відстані. Інформація про об'єкт. Аналіз кривих та поверхонь. Аналіз збудованої моделі. Перегляд будь-якої частини моделі. Побудова та аналіз ювелірних виробів з камінням.
Тема № 7. Робота з матеріалами та візуалізація
Оздоблення моделей матеріалами. Використання візуалізатора VRay у Rhino для отримання реалістичних матеріалів. Анімація моделей у програмі. Застосування матеріалів на раніше створені моделі та їхня візуалізація.
Тема № 8. Експорт із Rhino
Налаштування експорту. Експорт та імпорт моделей у різних форматах файлів. Експорт у 3dsMax. Експортування у сітку.
Деякі Роботи наших слухачів:
http://www.uspeh.ua/raboty-vypusknikov-kursa-rhinoceros/
Тема № 1. Изучение интерфейса программы Rhino
Индивидуальная настройка среды моделирования. Знакомство с меню, панелями инструментов, справка, командная строка, ввод команд, отображение истории команд, функции мыши, управление видами окон проекций, выделение объектов, перемещение объектов, копирование объектов. Настройка программы (Options), сохранение модели, слои. Создание простых ювелирных деталей.
Тема № 2. Создание базовых объектов в Rhinoceros 3D
Создание двухмерных объектов: точки, линии, кривые свободной формы, кривые с контрольными точками. Точное моделирование: оси координат, ввод значений длины, расстояния, объектовая привязка (Osnap), привязки курсора, команды анализа (Analyse), рисование окружностей, дуг, эллипсы и многоугольники. Использование ограничений расстояния и угла с объектными привязками. Создание, манипулирование, сохранение и восстановление индивидуальных конструкторских планов. Поверхности и твердые тела. Полигональные сетки. Создание браслета.
Тема № 3 . Методы преобразования объектов. Точное моделирование в курсе Rhino 3D
Редактирование объектов: кромка (Fillet), фаска (Chamfer), перемещение (Move), копирование (Copy), повтор и отмена (Undo, Redo), вращение (Rotate), группировка (Groupe), зеркальное отражение (Mirror), объединение (Join), масштабирование (Scale), массив (Array), обрезка (Split), разбиение (Explode), продолжение (Extend), смещение (Offset). Редактирование свойств объектов. Точечное редактирование: Контрольные точки. Управление отображением обьектов. Слои и группы. Модификация кривых и поверхностей командами редактирования. Группирование объектов. Использование контрольных точек для редактирования кривых. Создание сетчатого кольца.
Тема № 4. Работа с поверхностями. Методы построения сложных объектов в курсе Rhino 3D
Команды Extend, Fillet, Match, Merge, Untrim, Unroll. Другие команды меню Surface. Создание поверхностей на каркасной модели. Основные приёмы создания объектов, выдавливание, вращение (Revolve), натягивание по направляющим (Sweep1 и Sweep2), лофтинг. Команды Rail Revolve, Curve Network, Patch, Edge curves. Создание фасок. Размещение текста поверх объекта или на повехности. Инструменты редактирования полигональных объектов. Команды Fill hole, Mesh offset, Split, Trim и Intersection. Создание колец и серёжек.
Тема № 5. Работа с твердыми телами в курсе Rhinoceros 3D
Моделирование твёрдых тел. Команды Boolean. Другие команды меню Solid. Создание моделей произвольной формы. Создание деформируемых форм: Изготовление фигурных накладок для ювелирных изделий. Моделирование и редактирование тел, инструменты создания тел: куб, сфера, конус, цилиндр и т.п. Создание 3-D моделей из 2-D чертежей и сканированных рисунков. Создание печатки, кулона, сложного браслета.
Тема № 6. Анализ объектов в курсе Rhino 3D
Измерение длины и расстояния. Информация об объекте. Анализ кривых и поверхностей. Анализ построенной модели. Просмотр любой части модели. Построение и анализ ювелирных изделий с камнями.
Тема № 7. Работа с материалами и визуализация
Отделка моделей материалами. Использование визуализатора VRay в Rhino для получения реалистичных материалов. Анимация моделей в программе. Применение материалов на ранее созданные модели и их визуализация
Тема № 8. Экспорт из Rhino
Настройки экспорта. Экспорт и импорт моделей в разных форматах файлов. Экспорт в 3dsMax. Экспортирование в сетку.