Программа курса
Працювати секретарем - це кваліфікована і важлива праця, яка потребує спеціального набору знань та умінь. Секретар найкраще обізнаний про стан справ у компанії, від нього залежить швидкість підписання договорів та атмосфера в офісі. Ця професія – хороший стартовий майданчик для кар'єрного зростання.
Курси «секретар-референт» – те навчання, яке необхідне кожному, хто прагне грамотної організації роботи та успіху тієї компанії, в якій він працює!
Програма курсу передбачає освоєння навичок роботи з організаційно-розпорядчими документами, вивчення основ етикету та протоколу ділового спілкування, отримання основ комп'ютерної грамотності та машинопису сліпим десятипальцевим методом та знань сучасної офісної техніки, вивчення ділової англійської.
Попередня підготовка: базові знання у роботі з комп'ютером.За відсутності навичок у роботі з комп'ютером пропонуємо пройти наш курс
Заняття проводяться в сучасних комп'ютерних аудиторіях, які оснащені всім необхідним обладнанням. Викладачі курсів секретар – референт професіонали-практики у сфері офісного бізнесу з профільною освітою та практичним досвідом роботи.
Програма курсу Секретар-офіс-менеджер (Секретар-діловод)
В курсі «Секретарь-офіс-менеджер»:
Комп'ютерна освіта
Поглиблене знання Word Excel Power Point (форматування, складання таблиць, діаграм)
Швидкодрукування
Десятипальцевий сліпий метод друкування
Діловодство та Документообіг
Важливість документів під управлінням організацією. Служба документаційного забезпечення управління, посадовий склад та функції співробітників.
Документи та їх основні категорії.
Поняття документа, його функції та класифікація документів.
Основні нормативно-організаційні документи та правова база ДОП.
Організаційні документи підприємства (статут, інструкції, положення)
Робота з вхідними та вихідними листами
Електронний документообіг
Діловий лист
Мова та стиль ділового листа
Найбільш поширені помилки при написанні ділового листа
Етика та психологія ділового спілкування
Документація з кадрів:
Первинна кадрова документація: шаблони, практика складання;
Накази, їхня відмінність;
Особливості оформлення та складання наказів. Кадровий наказ: будова, юридичний фундамент, робота з кадровим наказом. Реєстрація наказів;
Організаційні документи у кадровій роботі (порядок оформлення)
Первинна документація 1С:Бухгалтерія
Ведення первинної документації у комплексі 1С: Бухгалтерія (рахунок, акт виконаних робіт)
Мета курсу Секретар Офіс-менеджер (Секретар-діловод):
Професійна підготовка за спеціальністю "Секретар-референт". Набуття теоретичних та практичних навичок для роботи в офісних комп'ютерних
програмах. Навчитися складати різні документи, таблиці за допомогою програми MS Word, MS Excel. Навчитися працювати в сучасному офісі, грамотно
звертатися зі службовою документацією, організовувати та планувати робочий час, ефективно використовувати оргтехніку. Зрозуміти основи психології,
менеджменту, ділового етикету, імідж-дизайну, маркетингу, реклами, економіки та фінансів. Освоїти програму "1С:Бухгалтерія" для офісних працівників та техніку
швидкодрук.
Після закінчення курсу секретарів ви будете вміти
Бути грамотним секретарем-референтом. Чудово працювати на ПК. Вести вхідну та вихідну документацію. Складати тексти листів. Складати та оформлювати
документацію: накази, розпорядження, акти та протоколи. Планувати та організовувати робочий час керівника. Проводити телефонні переговори.
Користуватись міні-АТС. Організовувати та обслуговувати наради, засідання та збори. Використовувати офісну оргтехніку. Організувати робоче місце
керівника та секретаря.