Программа курсаНавчання очно (м.Київ, вул.Дегтярівська,8а) або Он-лайн
Курс "Асистент керівника" (помічник керівника)
Викладач курсу «Асистент керівника (помічник керівника)" – Юрчишина Катерина Валеріївна. Викладач комп'ютерних курсів «Користувач основи» «Користувач професійно», курсу «Бухгалтерський облік у 1С:Бухгалтерія», курс «Касир-операціоніст» «Бухгалтер – Касир», веде курси з управління персоналом, кадрове діловодство. Освіта НПУ ім. М.Драгоманова, факультет фіз – мат., магістратура.
Цільова аудиторія курсу "Асистент керівника (помічник)": асистенти, помічники керівників, директорів, офіс-менеджери, секретарі.
Мета курсу – зробити роботу асистента, помічника керівника ефективною та бездоганною. Асистент керівника, є "обличчям компанії", підтримує позитивний імідж компанії, працює з клієнтами та партнерами, розвиває корпоративну культуру.
В програмі курсу Асистент керівника: Ведення в професію. Обов’язки. Робота з документами, Робота з програмами які автоматизують робочі процеси (Word, Excel, Outlook та інші). Робота з кадрами. Планування робочого часу керівника.Тайм-менеджмент. Основи бухгалтерського обліку та програма 1С.
1. Асистент керівника (помічник) сьогодні – це людина, котра займається організацією робочого часу свого керівника, організовує зустрічі, забезпечує процес переговорів та нарад, займається веденням протоколів, виконує розпорядження керівника. Він відповідає за ситуації незалежно від їх тяжкості. Посадова інструкція помічника керівника підприємства.
2. Основи роботи в діловодстві, приклади типових документів та їх кваліфікація. Приклади роботи в програмах, створення та форматування документів в текстових редакторах, типові таблиці в Ехсеl. Програма Outlook.Робота із поштою. Надсилання пошти. Звичайний лист, лист із вкладенням. Адресна книга. Додавання, редагування, видалення елементів. Використання адресної книги. Створення облікового запису. Надсилання та отримання пошти.. Використання папки "Календар". Планування робочого дня. "Завдання", створення завдань. Призначення відповідальних виконання завдання. Відстеження результатів виконання завдання. "Контакти", додавання контакту. Збереження інформації про результати переговорів. Щоденник.
3. Діловодство у кадровій службі, особливості оформлення та зберігання документів, ведення та роботи з архівами, локальні документи компанії та особливості їх оформлення, робота з документами з урахуванням вимог, що їх законодавство пред'являє до захисту персональних даних.
4. Імідж компанії.
5. Огородження керівника від небажаних відвідувачів та дзвінків; Прийняття рішень щодо переадресації; оснащення робочого місця засобами організаційної техніки та іншим приладдям;
6. Організація та координування зустрічей керівника, раціональний порядок та процедура роботи; організація засідань, рад та нарад;
7. Організація контролю виконання доручень. Організація роботи приймальної керівника. Організація ділових подорожей.Субординація робочому місці. Налагодження ділових відносин із колективом, стейкхолдерами, гостями.
8. Первинна бухгалтерська документація. Ведення первинної документації у комплексі 1С:Бухгалтерія 8.3 (1С:Підприємство) . Введення контрагентів, товарів. Виставлення Рахунок-фактури, Акт виконаних робіт, каса.