Успех
на главную написать письмо карта сайта


О центре обучения Курсы Цены Запись на курсы Корпоративные программы
Учебные классы и аудитории учебного центра Успех Киев
Преподаватели учебного центра Успех
Галерея центра Успех
Видеоролики о учебном центре Успех
Наши координаты
Вакансии и резюме


Суспільне визнання

Лиценции на программное обеспечение учебного центра Успех





вернуться к программам обучения вернуться к выбору тем


Професійний курс «PR» (Паблік Рілейшнз)


Кол-во ак.ч. 36 ак.годин
Время 12 занятть по 3 ак.годин
Срок обучения в группе 6 тижнів

Цена 7000,00 грн

По окончании курса выдается Диплом

Скидки до 5%

Программа курса

 

Бізнес-тренер курсу:Олена Леонідівна Ковальова

Практичний психолог, бізнес-тренер, коуч, сімейний психотерапевт, психодіагност, медіатор, методолог, науковий кореспондент Інститут психології ім.. Г .С. Костюка АПН України.

Розробка власних методологічних програм: «PR технології та реклама», «Соціальна робота», «Психологічне консультування», «Психологічні та бізнес-тренінги», «Сімейна психотерапія», «Психодіагностика», «Політична психологія», «Психологія управління та менеджменту», «Загальна психологія», «Психологія переговорів», «Конфліктологія». Розробка власних методологічних програм: «Коучінг для менеджерів», «Бізнес-тренінги для менеджерів», «Ораторська майстерність».

Цільова аудиторія PR курсу: фахівці підрозділів маркетингу, реклами та PR; консультанти та фахівці з маркетингових комунікацій; прес-секретарі

 

Що в курсі:

Що таке Public Relations (PR).

Введення у професію:
• Що потрібно керівнику від PR та від піарника
• Порозуміння між керівником та піарником – чи можливо це?
• Яким має бути фахівець зі зв'язків із громадськістю

Блок. З чого розпочнемо курс PR?
Складання Концепції діяльності з суспільних зв'язків
• Визначення цільових груп
• Виявлення авторитетів громадської думки
• План дій
• Визначення цілей, стратегії та тактики
• Етапи здійснення плану, відповідальні, терміни
• Перші кроки піарника
Від чого відштовхуємось? Чотири етапи роботи в курсі PR (за Д.Ньюсом)
• Дослідження
• Планування
• Здійснення
• оцінка результатів

Блок. Особливості роботи із керівництвом. Переконувати чи домовлятися?
Визначення ключової аудиторії
Визначення авторитетів суспільства (цільової групи) чи лідерів громадської думки (у кожній цільовій групі)
Увага та турбота – ключ до добрих взаємин
Карта-схема вашої аудиторії

Блок. Робота зі ЗМІ
Як привернути увагу ЗМІ до своєї організації?
Процес збору та надання новин
• Що таке новини?
• Новинний привід
• Потреби ЗМІ
• Медіа-терміни
Види ЗМІ (друковані, електронні, місцеві, регіональні, щоденні, щотижневі, щомісячні тощо) Особливості взаємодії
Рейтинги ЗМІ
Стратегія та тактика взаємодії з місцевими регіональними, центральними та міжнародними ЗМІ
Встановлення відносин із ключовими фігурами ЗМІ (головний редактор, керівник відділу інформації, директор служби новин, редактор відділу, продюсер програми тощо)
Встановлення відносин із журналістами
• Як досягти розташування журналістів
• Що люблять і чого не люблять журналісти
• Найпопулярніші помилки PR-менеджера

Складання прес-релізу в курсі PR
• Як грамотно скласти прес-реліз
• Вдалий заголовок
• Методика розсилки прес-релізів
Документи та матеріали для ЗМІ
Складання бази даних ЗМІ та її оновлення

Блок. PR-акції як частина PR-кампанії
Проведення прес-конференції
• Вибір інформаційного приводу
• Вибір часу проведення прес-конференції
• Вибір місця проведення прес-конференції
• Розсилка анонсів (повідомлень) про прес-конференцію
• Запрошення на прес-конференцію

 

Что такое Public Relations (PR).

А также:
Введение в профессию:
• Что нужно руководителю от PR и от пиарщика
• Взаимопонимание между руководителем и пиарщиком – возможно ли это?
• Каким должен быть специалист по связям с общественностью

Блок. С чего начнем курс PR?
Составление Концепции деятельности по общественным связям
• Определение целевых групп
• Выявление авторитетов общественного мнения
• План действий
• Определение целей, стратегии и тактики
• Этапы осуществления плана, ответственные, сроки
• Первые шаги пиарщика
От чего отталкиваемся? Четыре этапа работы в курсе PR (по Д.Ньюсому)
• Исследование
• Планирование
• Осуществление
• оценка результатов
 
Блок. Особенности работы с руководством. Убеждать или договариваться?
Определение ключевой аудитории
Определение авторитетов общества (целевой группы) или лидеров общественного мнения (в каждой целевой группе)
Внимание и забота – ключ к хорошим взаимоотношениям
Карта-схема вашей аудитории

Блок. Работа со СМИ
 Как привлечь внимание СМИ к своей организации?
 Процесс сбора и предоставления новостей
• Что такое «новости»?
• Новостной повод
• Потребности СМИ
• Медиа-термины
Виды СМИ (печатные, электронные, местные, региональные, ежедневные, еженедельные, ежемесячные и т.д.) Особенности взаимодействия
 Рейтинги СМИ
 Стратегия и тактика взаимодействия с местными региональными, центральными и международными СМИ
Установление отношений с ключевыми фигурами СМИ (главный редактор, руководитель отдела информации, директор службы новостей, редактор отдела, продюсер программы и т.д.)
Установление отношений с журналистами
• Как добиться расположения журналистов
• Что любят и чего не любят журналисты
• Самые популярные ошибки PR-менеджера
 
Составление пресс-релиза в курсе PR
• Как грамотно составить пресс-релиз
• Удачный заголовок
• Методика рассылки пресс-релизов
Документы и материалы для СМИ
Составление базы данных СМИ и ее обновление
 
Блок. PR-акции как часть PR-кампании
 Проведение пресс-конференции
• Выбор информационного повода
• Выбор времени проведения пресс-конференции
• Выбор места проведения пресс-конференции
• Рассылка анонсов (уведомлений) о пресс-конференции
• Приглашение на пресс-конференцию
 
Мероприятия с прессой
• Что такое пресс-тур?
• Информационные встречи с журналистами
Заказные статьи. Искусство копирайтинга
• Как самому написать статью
• Как придумать заголовок к статье
• Как опубликовать свою статью в газете (журнале)
 
Блок. Специфика проведения интервью  Видеосъемка.
Как давать интервью
• Как сформулировать послание, чтобы тебя услышали
• Как себя вести во время интервью
• Как отвечать на вопросы
• Как давать комментарии
• Когда не давать интервью
• Специфика интервью для разных видов СМИ

Деловая игра: Проведение пресс-конференции. Видео тренинг «Почему хвост виляет собакой?»

Подведение итогов.

 

 

 




Пошук по сайту
X
Компьютерные курсы

Школа архитектурного и ландшафтного дизайна

Школа бухгалтерии

Школа иностранных языков

Академия бизнес решений
Дистанционное обучение

Курсы психологии


Компьютерные курсы для школьников
 
Онлайн обучение по Скайпу от учебного центра Успех Киев
Ще наші
сайти
Новый сайт учебного центра Успех uspeh.ua Киев
Новый сайт учебного центра Успех uspeh.net.ua/design для дизайнеров в Киеве
Отримайте сертифікат
Autodesk
Учебный центр «Успех» дает возможность получить международный Сертификат Autodesk по курсам Autodesk 3D Max, Autodesk Revit MEP и Revit Architecture
 
Клиенты учебного центра Успех Киев
Нас вітають:
Газета "Все про бухгалтерський облік"
20 лет учебному центру Успех Киев. Нас поздравляют наши клиенты
Медіа група "Авізо"
Вітаємо навчальний центр "Успіх" з Днем Народження! Бажаємо процвітання, успіхів у всіх починаннях. Благополуччя, надійних партнерів та вдячних клієнтів.
Компанія "Корисна картка"
Вітаємо навчальний центр "Успіх" із такою серйозною датою. Бажаємо успіхів, процвітання та більше задоволених клієнтів.
Компанія ООО "ГЛОБАЛ 17 ИСТ"
Ми працювали з Вами вперше, але із задоволенням висловимо нашу подяку викладачеві Вашого навчального центру Грицаю Іхтіандру Олексійовичу!
Агентство інтернет-реклами "3-БІТ"
Співпрацюємо з Навчальним центром "Успіх" не один рік. Ведемо їхню рекламну кампанію в Інтернеті.



  Про центр     |     Курси     |     Ціни     |     Запис на курси     |     Корпоративні програми     |     Наші координати
  Developed by Domino    
© 2003-2022 Успіх: курси дизайну, 3d, дизайн інтер'єру, курси web, курси навчання, бухгалтерські, комп'ютерні курси, курси 1С, курси менеджерів, бізнес-курси.