Автор і бізнес тренер: Олена Леонідівна Ковальова
Практичний психолог, бізнес-тренер, коуч, сімейний психотерапевт, психодіагност, медіатор, методолог, науковий кореспондент Інститут психології ім.. Г .С. Костюка АПН України.
досвід праці: з 2003 (18 років) – Тренінги ораторської майстерності, Тренінги розвитку впененності, Тренінги розвитку креативності, Коучинг - Центр Розвитку Ріторі.
Славістичний університет – Курс «Ораторська майстерність», «Реклама та PR – технології», «Створення бренду».
Університет Крок – курс «Ораторська майстерність для менеджерів», «Реклама та PR – технології», «Створення бренду», «Коучинг для менеджерів», «Тренінг для бізнес-тренерів».
Програма курсу:
-
Тема 1. PR-технології.
Розробка цілей та задач.
Внутрішній та зовнішній PR.
Стратегічні плани та задачі.
Медіапланування.
PR – комунікації.
PR – інструментарій.
PR – компанія та оцінка її ефективності.
Тема 2. Створення іміджу.
Мета формування іміджу.
Свідоме та не свідоме сприйняття іміджу.
Етапи формування іміджу.
Психотехніки формування іміджу.
Міфи як складові іміджу.
Створення персонального бренду.
Керування суспільною думкою.
Тема 3. Психологія реклами.
Вивчення клієнтів.
Свідомість і текст.
Образна сфера особистості. Асоціативне мислення.
Уява як фактор поведінки.
Мотиваційний аналіз в рекламі.
Психологічні ефекти в рекламі.
В курсі багато практичних завдань, видаються роздруковані матеріали.
Методы обучения, используемые в тренинге: просмотр видео материалов моделирование типовых ситуаций, ролевые игры, упражнения в подгруппах, работа с раздаточным материалом, ответы на вопросы. Документ об окончании: Сертификат Академии Бизнес-решений "Успех"
Цель PR курса
- Определение задач PR в бизнесе
- Определение места PR подразделений в системе управления компании.
- Основные подходы к построению и работе подразделения PR. Организационные функции подразделения
- Организационная структура подразделения в зависимости от целей и задач.
- Особенности деятельности с учетом подразделений компании
- Задачи в области PR, согласование с руководством.
- PR первого лица
- Эффективный PR-менеджер: функции, обязанности, требования, ответственность. Собеседование. Покажите свое портфолио.
Целевая аудитория PR курса: директора и специалисты отделов маркетинга, рекламы и PR; консультанты и специалисты по маркетингу; пресс-секретари, руководители пресс-служб; руководители компаний, заинтересованные в продвижении своей компании на рынке