Программа курса
Навчання очно (м.Київ. вул. Дегтярівська, 8А) або он-лайн
Секретар – референт — офісний працівник з широким колом обов’язків від прийому телефонних дзвінків до помічника керівника. Секретар – референт зобов'язаний володіти навиками: робота з персональним комп'ютером, знаннями іноземних мов, комунікабельність, культура спілкування, пунктуальність, привабливість і точність. Професія секретар – референт завжди мала великий запит. Сьогодні секретар – референт - діловод потрібен в кожній фірмі і на кожному підприємстві.
Должностна функція Секретаря - помічника керівника вимагає віртуозності та відмінних комунікативних навиків, адже йому належить помімо всього того, що займатися організацією адміністративно-господарської діяльності, виконувати представницькі функції і брати участь у підтриманні корпоративного стилю. Для успішного виконання всіх цих функцій необхідно навчання на курсах Секретар-референт- діловод, що дає базову підготовку до професій і знання норм виконання цих функцій.
Автор та викладач курсу "Секретар-референт,Секретар-діловод" Юрчишина Катерина Валеріївна, працює в Навчальному центрі «Успіх» с 2008 року . Викладач компьютерних курсів "Користувач компьютера", "Ведення бухгалтерського обліку в 1С:Бухгалтерія (BAS)", "Первинна Бухгалтерська документація в 1С (BAS)", "Кадрове діловодство та зарплата та кадри в 1С Бухгалтерія (BAS)" "Секретар-референт", "Секретар-діловод". Закінчила НПУ ім.Драгоманова, факультет фізико-математичний, стаж роботи викладачем компьютерних технологій більше 20 років.
Програма курсу Секретар - референт - діловод :
В курсі поглиблений WORD, Excel, Power Point (майстер презентацій), швидкодрук (сліпий метод друкування), діловодство, первинна бухгалтерська документація в 1С:Бухгалтерія 8.3
Попередня підготовка: основи в роботі з комп'ютером.
Заняття проводяться в сучасних комп'ютерних аудиторіях, які оснащені всім необхідним обладнанням. Викладачі курсів секретар-референт професіонали-практики у сфері офісного бізнесу з профільною освітою та практичним досвідом роботи.
Навчальний центр Успіх рекомендує курс Асистент керівника
Програма курсу Секретар референт (секретар – діловод) , Професійний користувач комп'ютера (комп'ютер для офісного менеджера)
Комп'ютерна освіта (професійний користувач):
Текстовий редактор Word. Поглиблено в курсі "Секретар-діловод".
Збереження документів. Операції копіювання та переміщення. Вставлення розриву. Форматування. Форматування шрифтів. Абзац. Форматування абзаців за допомогою лінійки та за допомогою клавіш TAB та Backspace. Колонки та список. Автотекст та автозаміна.
Вставлення в документ.
Автозаміна. Режими: Виправляти дві великі на початку слова, Робити перші літери пропозицій великими, Усувати наслідки випадкового натискання CapsLock, Замінювати при введенні .Створення елемента автозаміни. Зміна елемента автозаміни. Видалення елемента автозаміни.
Вставляння символів.
Елементи оформлення тексту. Перевірка орфографії. Пошук та заміна. Робота із таблицями. Друк.
Шаблони. Стилі.
Перекладачі. Сканування та розпізнавання тексту. Робота із пристроями.
Антивірусні програми.
Microsoft Excel. Поглиблено в курсі Секретар-референт
Елементи вікна, структури книги. Форматування осередків, заповнення та коригування вмісту осередків, автозаповнення та автовведення. Створення діаграм. Майстер діаграм. Форматування діаграми. Форматування елементів діаграми. Спеціальна вставка. Виконання розрахунків без використання формул. Копіювання даних без використання формул. Поняття функції. Створення формул, що містять функції. Умовне форматування. Виконання обчислень із датами. Побудова зведених таблиць та діаграм.
Бази даних у Excel. Використання функцій для роботи з базами даних. Фінансовий аналіз. Можливості роботи з таблицями та діаграмами Excel у Word. Практична робота. Створення зведених таблиць. Перетворення таблиць Excel на базу даних Access.
Майстер презентацій POWER POINT
Створення презентації. Додавання слайдів. Макети слайдів. Зміна слайдів. Анімація. Налаштування часу показу. Форматування презентації. Запуск. Різні формати збереження презентації: презентація *.pps та демонстрація *.ppt.
Робота в Internet
Принципи роботи. Основні поняття. Підключення. Послуги провайдерів. тарифи.
Програма Internet Explorer. Кнопки панелі інструментів вікна програми. Вибране. Журнал. Служби Інтернет.
Пошукові системи. Принципи пошуку різної інформації.
Електронна пошта
Створення поштової скриньки. Реєстрація. Правила реєстрації різних поштових службах.
Робота із поштою. Надсилання пошти. Звичайний лист, лист із вкладенням.
Адресна книга. Додавання, редагування, видалення елементів. Використання адресної книги.
Outlook Express. Створення облікового запису. Надсилання та отримання пошти. Електронна пошта. Використання папки "Календар". Планування робочого дня. "Завдання", створення завдань. Призначення відповідальних виконання завдання. Відстеження результатів виконання завдання. "Контакти", додавання контакту. Збереження інформації про результати переговорів. Щоденник.
Машинопис на ПК (швидкодрук) - навчання швидкісного набору тексту на комп'ютері - десятипальцевий "сліпий" метод набору тексту на комп'ютері.
Діловодство та Документообіг в курсі Секретра-Діловод
Важливість документів під управлінням організацією. Служба документаційного забезпечення управління, посадовий склад та функції співробітників. Документи та їх основні категорії
Поняття документа, його функції та класифікація документів
Основні нормативно-організаційні документи та правова база ДОП
Організаційні документи підприємства (статут, інструкції, положення)
Робота з вхідними та вихідними листами
Електронний документообіг.
Розпорядчі документи організації. Розпорядження, накази та рішення, особливості їх оформлення. Склад реквізитів. Узгодження документів (внутрішнє та зовнішнє). Гриф погодження та візування. Документація з особового складу
Контракти та накази, особисті картки, трудові книжки та інші документи
Специфіка роботи з документами щодо особового складу: терміни їх зберігання, конфіденційність. Особисті довідки та заяви.
Діловий лист Мова та стиль ділового листа
Найбільш поширені помилки при написанні ділового листа
Правила складання ділових листів; Види ділових листів; Правила листування; Культура усного та письмового ділового спілкування:
Мистецтво проведення переговорів; Організація проведення переговорів;
Усні переговори; Мистецтво телефонного спілкування; Помилки, що трапляються при телефонній розмові.
Робота в 1С: Бухгалтерія 8.3 (BAS). 1С Підприємство.
Первинна бухгалтерська документіція для офісних працівників, посічників бухгалтера, для менеджерів.
Ведення первинної бухгалтеської документації в комплексі 1С:Бухгалтерія 8.3 (BAS)
Введення контрагентів, товарів, рахункі, рахункі-фактури, Акт виконаних робіт.
Програма навчання курсу Секретар, Секретар – референт, Діловод готує учня до кваліфікованої роботи на підприємстві. З отриманими знаннями можна рекомендувати себе посаду Секретаря-референта, Помічника керівника, менеджера помічника бухгалтера.