Программа курсаНавчання очно (м.Лукьянівська, вул.Дегтярівська,8а) або ОН-Лайн (Skype)!
Курс SketchUp для моделювання 3D моделі для архітекторів та дизайну.
Google SketchUp – це програма ескізного (концептуального) 3D моделювання для архітекторів та дизайнерів. Програма дозволяє створювати практично будь-які побудови різного рівня подачі — від чернетки, ескізу до готового візуалізованого проекту. З її допомогою можна проектувати будинки, меблі, інтер'єр, будівельні споруди, деталі, а також створювати багатосторінкові документи та презентації для web-сайтів та відеофільмів. Завершені проекти можна публікувати на Google Earth або просто друкувати на папері.За допомогою цієї програми можна отримати моделі будівель, меблів, інтер'єру та інших об'єктів, що мають об'єм.
Ціль курсу SketchUp навчити слухачів професійно створювати, редагувати та візуалізувати тривимірну графіку та ескізи. Цей курс буде цікавий архітекторам, дизайнерам, інженерам, проектувальникам, студентам архітектурних навчальних закладів та всім, хто бажає швидко та просто освоїти тривимірну графіку.
Після закінчення ви будете вміти створювати, документувати, обробляти та робити презентації проектів (креслень та тривимірних моделей).
Автор та викладач курсу "SketchUp для моделювання 3D"
Автор та викладач курсу "SketchUp для моделювання 3D моделі для архітекторів та дизайну" Грицай Іхтіандр Олексійович: ведучий викладач компьютерних курсів, по проектуванню, програм по тривимірной графіки та моделюванню (3D Maх , ArchiCAD, Revit, Rhino, Matrix 3D, SolidWorks) , анимаціоних програм, DIALux, курсів Школи відеомонтажу, курсів по розкрутки та оптимізації сайтів SEO, інтернет-маркетингу SMM - менеджер. Автор та викдадач курсу "Проектування в PRO100" Іхтіандр Олексійович - сертифіцирований тренер компанії Autodesk та має Сертифікати по Autodesk: Autodesk 3D Max, Autodesk Revit MEP та Autodesk Revit Architecture. Працює в Навчальному центрі "Успіх" більше 24 років.
Програма курсу SketchUp для моделювання 3D моделі для архітекторів та дизайну
Тема №1. Інтерфейс програми SketchUp. Створення об'єктів у курсі SketchUp
Ознайомлення з інтерфейсом програми: меню, панелі інструментів, робоча область, осі малювання, логічний механізм. Перегляд креслення: масштабування та панорамування. Основи дизайну у SketchUp. Швидке креслення. Огляд моделей у 3D. Організація проекту: групи та компоненти.
Тема №2. Освоєння інструментів програми. Модифікація об'єктів у курсі SketchUp
Робота з інструментами вибору об'єктів, малювання та модифікації. Редагування об'єктів. Інструменти: Переміщення (Move), Обертання (Rotate), Масштаб (Scale), Тягти/Товкати (Push/Pull), Іди за мною (Follow Me), Контур (Offset), Перетин з моделлю (Intersect With Model) та Позиція текстури (Position Texture).
Тема №3. Створення тексту та нанесення розмірів у курсі SketchUp
Інструменти для створення побудов та представлення фізичних об'єктів. Робота з конструкційними інструментами SketchUp: Рулетка (Measure), Транспортир (Protractor), Осі (Axes), Розміри (Dimension), Текст (Text), Перетину (Section Plane).
Тема №4. Робота з камерами в курсі SketchUp
Робота з інструментами для маніпуляцій поглядом на модель: Попередній вид (Previous), Стандартні види (Standard Views), Обертання виду (Orbit), Панорама (Pan), Лупа (Zoom), Вікно збільшення (Zoom Window), Показати все (Zoom Extents). Інструменти прогулянки: інструмент позиції камери (Position Camera Tool), Дивитися навколо (Look Around Tool) та Обхід (Walk Tool).
Тема № 5. Інструменти створення та маніпулювання великими криволінійними поверхнями
Робота з інструментами пісочниці – Рельєф із контурів (Sandbox From Contours), Рельєф із подряпини (Sandbox From Scratch), Присоска (Smoove), Штамп (Stamp), Драпірування (Drape), Додати деталі (Add Detail), Відобразити ребро (Flip Edge ).
Тема № 6. Матеріали та світло в курсі SketchUp
Налаштування та організація моделі у SketchUp. Робота з браузерами компонентів та матеріалів. Редактор матеріалів. Налашту
вання освітлення та показу моделі. Налаштування тіней.
Тема № 7. Презентація проекту у курсі SketchUp
Підготовка до презентації проекту. Робота з інструментами Google. Анімація, розваги. Експорт растрової та векторної 2D-графіки. Експорт 3D графіки.
Тема № 8. Друк проектів у курсі SketchUp
Менеджери шарів та сторінок. Сторінки та Тур. Роздруківка проекту.
Тема № 1. Интерфейс программы SketchUp. Создание объектов в курсе SketchUp
Знакомство с интерфейсом программы: меню, панели инструментов, рабочая область, оси рисования, логический механизм. Просмотр чертежа: масштабирование и панорамирование. Основы дизайна в SketchUp. Быстрое рисование. Обзор моделей в 3D. Организация проекта: группы и компоненты.
Тема № 2. Освоение инструментов программы. Модификация объектов в курсе SketchUp
Работа с инструментами выбора объектов, рисования и модификации. Редактирование объектов. Инструменты: Перемещение (Move), Вращение (Rotate), Масштаб (Scale), Тянуть/Толкать (Push/Pull), Следуй за мной (Follow Me), Контур (Offset), Пересечение с моделью (Intersect With Model) и Позиция текстуры (Position Texture).
Тема № 3 . Создание текста и нанесение размеров в курсе SketchUp
Инструменты для создания построений и представления физических объектов. Работа с конструкционными инструментами SketchUp:Рулетка (Measure), Транспортир (Protractor), Оси (Axes), Размеры (Dimension), Текст (Text), Сечения (Section Plane).
Тема № 4. Работа с камерами в курсе SketchUp
Работа с инструментами для манипуляций точкой взгляда на модель: Предыдущий вид (Previous), Стандартные виды (Standard Views), Вращение вида (Orbit), Панорама (Pan), Лупа (Zoom), Окно увеличения (Zoom Window), Показать все (Zoom Extents). Инструменты прогулки: инструмент позиции камеры (Position Camera Tool), Смотреть вокруг (Look Around Tool) и Обход (Walk Tool).
Тема № 5. Инструменты создания и манипулирования большими криволинейными поверхностями
Работа с инструментами песочницы – Рельеф из контуров (Sandbox From Contours), Рельеф из царапины (Sandbox From Scratch), Присоска (Smoove), Штамп (Stamp), Драпировка (Drape), Добавить детали (Add Detail), Отразить ребро (Flip Edge).
Тема № 6. Материалы и свет в курсе SketchUp
Настройка и организация модели в SketchUp. Работа с браузерами компонентов и материалов. Редактор материалов. Настройки освещения и показа модели. Настройка теней.
Тема № 7. Презентация проекта в курсе SketchUp
Подготовка к презентации проекта. Работа с инструментами Google. Анимация. Экспорт растровой и векторной 2D-графики. Экспорт 3D-графики.
Тема № 8. Печать проектов в курсе SketchUp
Менеджеры слоев и страниц. Страницы и Тур. Распечатка проекта.