Даний курс "Контекстна реклама в Google ADS" призначений для всіх бажаючих отримати навички роботи з контекстною рекламою, менеджерам з продажу, менеджерам рекламних агентств та маркетологів, яким належить керувати рекламою в інтернеті, а також керівникам бізнесу та керівникам відділів продажів, яким необхідно розуміти, чим займаються найняті ним працівники або студії. Цей курс підійде як новачкам у контекстній рекламі, так і тим, хто вже має досвід роботи.

Автор та викладач курсу
"Контекстна реклама в Google ADS":
Грицай Іхтіандр Олексійович – провідний викладач-практик та seo-фахівець навчального центру Успіх. Досвід викладацької роботи понад 22 роки. Досвід SEO-просування сайтів та Контекстна реклама в Google ADS– понад 20 років. Викладання на курсах SEO ведеться виходячи з вимог сучасного ринку і ґрунтується на реально працюючих практичних прийомах та прикладах. У курсі "Контекстна реклама в Google ADS" використовуються новітні технології викладання.
Програма курсу "Контекстна реклама в Google ADS"
Тема N1. "Контекстна реклама. Основні поняття та принципи роботи"
Як працює контекстна реклама? Види та форми контекстної реклами. Рекламні оголошення та переходи на цільові сторінки. Де і як показуються рекламні оголошення. Скільки коштують переходи із рекламних оголошень. Вимоги щодо реклами, модерація реклами. Створення облікових записів та реєстрація в Google Adwords та Яндекс.Директ.
Тема N2. "Складання медіаплану та створення семантичного ядра компанії" в курсі "Контекстна реклама в Google ADS"
Визначення цілей рекламної кампанії. Складання медіаплану рекламної кампанії. Розподіл цільових дій відповідно до сторінок. Що являє собою семантичне ядро. Робота із інструментами підказки ключових слів. Аналіз пошукового попиту. Угруповання ключових слів за призначенням, частотою, конкуренцією. Геозалежність та мовна залежність ключових запитів.
Тема N3. "Створення рекламної компанії в Google AdWords"
Основи керування обліковим записом AdWords. Послідовність кроків при створенні рекламної компанії Google AdWords. Керування кампаніями та групами об'яв. Огляд форматів об'яв. Методи створення ефективних об'яв. Як правильно складати оголошення. Налаштування рекламної кампанії. Концепція ремаркетингу. Налаштування націлювання в AdWords. Вибір місця та часу показів. Інструменти вибору місць розміщення в Медійній мережі Google. Концепція геотаргетингу. Типи рекламних майданчиків Керування ставками ключових слів та бюджетом в AdWords.
Тема N4."Оптимізація роботи в Google AdWords. Робота з іншими сервісами Google"
Оптимізація існуючої рекламної кампанії. Оптимізація цільових сторінок під оголошення контекстної реклами. Поняття CTR, як підвищити клікбельність оголошень. Якість ключових слів. Конверсії, їхнє налаштування. Реклама у контекстно-медійній мережі. Медійні оголошення Google AdWords. Додавання графічних оголошень – редактор медійних оголошень Google AdWords. Особливості відео-оголошень Google AdWords. Банерна реклама. Основні обмеження на банери в AdWords.
Тема N5. "Контроль та аналіз контекстної реклами в Google AdWords"
Призначення веб-аналітики. Основні показники сайтів. Видимість у пошукових системах. Вимірювання результатів. Основи роботи з Google Analytics. Використання Google Analytics для підвищення ефективності роботи рекламної компанії. З'єднання та від'єднання Adwords з Google Analytics. Основні метрики Google Analytics (відвідини та відвідувачі, унікальні відвідувачі, кількість сторінок за відвідування, час на сайті, показник відмов).
Мета курсу "Контекстна реклама в Google ADS"– навчити слухачів проведення рекламних кампаній у системах Google AdWords.
Після закінчення курсу "Контекстна реклама в Google ADS" Ви вмітимете:
Знати, як визначити попит в інтернеті на Ваші товари чи послуги
Розробляти медіаплан майбутньої рекламної компанії
Планувати бюджет майбутньої рекламної компанії
Підбирати необхідні ключові слова та складати семантичне ядро компанії
Оптимізувати списки ключових слів
Створювати та настроювати рекламні кампанії AdWords
Створювати ефективні рекламні оголошення різних форматів
Підбирати оптимальні місця розміщення
Будувати звіти щодо рекламних кампаній, що проводяться
Використовувати засоби діагностики рекламних оголошень
Вести аналіз рекламної кампанії, діагностувати та оптимізувати її
Використовувати для аналізу системи Google Analytics
Оптимізувати витрати на рекламу.