Программа курса
НАВЧАННЯ ОЧНО АБО ОН-ЛАЙН
курси по веб дизайну, рекламі та просування сайтів:
Курси СЕО
Курси контекстної реклами в Google Adwords
Автор та викладач курсу "Інтернет-маркетолог (SMM менеджер):
Грицай Іхтіандр Олексійович -провідний викладач-практик та seo-фахівець навчального центру Успіх. Досвід викладацької роботи понад 25 роки. Досвід SEO-просування сайтів – понад 20 років. Викладання на курсах SEO та просування сайтів, SMM- менеджер ведеться виходячи з вимог сучасного ринку і ґрунтується на реально працюючих практичних прийомах та прикладах. У курсі "Інтернет-маркетолог (SMM менеджер)" використовуються новітні технології викладання.

Програма курсу "Інтернет маркетолог (SMM менеджер)"
Тема N1. "Введення. Общі поняття в курсі "Інтернет-маркетолог (SMM менеджер)""Маркетинг у Інтернет. Теорія ефективного сайту Технічні аспекти обслуговування веб-сайтів. Юзабіліті сайту. Реклама в інтернеті.Пошукове просування.Дослідження в інтернеті.Загальний PR.Мережевий PR. Альтернативні методи просування сайту. Електронні платіжні системи. Блоги. Теорія та практика. Стратегія присутності в інтернеті.
Тема №2. "Основи створення сайтів"
Що таке домен, хостинг, правила вибору. Основи мови розмітки гіпертексту HTML, синтаксис, поняття тега, атрибута, значення. Кодування документа. Структура веб-документу. Стилі, способи їх підключення, що таке CSS, розгляд різних версій.
Робота с браузерами, поняттяе кроссбраузерной верстки.
Різновиди систем керування сайтами (CMS), розгляд основних CMS (WordPress, Joomla, Drupal, Bitrix, OpenCart, PrestaShop, Magenta). Що таке заголовки HTTP, перевірка кодів відповіді сервера.
Тема №3. "Створення якісного змісту сайту"
Концепція сайту. Визначення цілей та завдань проекту. Формування інформаційно-сервісного заповнення сайту. Проектування сайту Структура матеріалів та сервісні служби сайту. Навігація (організація доступу). Дизайн(візуалізація).
Тема №4. "Маркетинг у соціальних медіа в курсі інтернет маркетолога"Що таке SMM (Social Media Marketing) / SMO (Social Media Optimization). Історія. Принципова відмінність SMM від інших видів інтернет-маркетингу. Прихований маркетинг. Партизанський маркетинг. Вірусний маркетинг. Сутність (де та як відбувається SMM). Особливості роботи з блогерами та ведення рекламної кампанії. Блоги як посіву вірусного контенту. Форуми. Робота із агентами впливу. Соціальні мережі. Прихований маркетинг у соціальних спільнотах. Практичні приклади прихованого, партизанського та вірусного маркетингу. Оцінка ефективності соціального маркетингу. Аналіз ефективності інвестицій у SMO. Підсумки. Наслідки та ризики. Бізнес-результати.
Тема №5. "Пошукове просування сайтів в курсі інтернет маркетолога"
Що таке пошукове просування? Переваги та недоліки пошукового просування. Ситуація над ринком пошукових машин. Пошукова оптимізація Оцінка попиту товар/послугу. Оцінка конкуренції у видачі пошукових систем. Складання семантичного ядра. Оптимізація сайту, робота над внутрішніми факторами: верстка, контент, зв'язок сторінок. Робота з факторами посилань (біржі, обмін, ffa, нестандартні методи). Нелегальні прийоми просування сайтів. Чи можна їх використати, і що за це буде. Правильні комунікації із SEO-компаніями Вибір виконавця для просування (індивідуальний підприємець, невелика фірма чи лідер ринку). Як вести переговори із SEO-компаніями? На що варто звернути увагу при виборі схеми та підписанні договору (схема оплати праці, тертя під час укладання договору)? Проблеми, що виникають на етапі оптимізації сайту. Проблеми, що виникають на етапі просування сайту. Типові помилки пошукової оптимізації та просування сайтів. Тенденції розвитку ринку пошукового просування Представники пошукових систем: персоналізація, облік дій користувача, розширення типів пошуку. Оптимізатори: посилення конкуренції, прозоре ціноутворення, сформована послуга, вироблення критеріїв якості роботи, диверсифікація ризиків.
Тема №6. "Зовнішнє пошукове просування сайтів"
Що таке ранкове посилання. Безкоштовні та платні способи лінкбілдингу (створення посилань на свій сайт). Робота з факторами посилань (біржі, обмін, ffa, нестандартні методи). Правила вибору якісних донорів (сайтів для розміщення посилань на продукт або послугу в інтернеті). Нелегальні прийоми просування сайтів. Чи можна їх використати, і що за це буде. Особливості блогового просування сайту. Особливості роботи з блогерами та ведення рекламної кампанії в основних авторитетних блогах. Блоги як посіву вірусного контенту. Особливості вибору виконавця для просування свого сайту (індивідуальний підприємець, невелика фірма чи лідер ринку). Правила вибору хорошої SEO компанії, ведення переговорів. На що варто звернути увагу при виборі схеми та підписанні договору (схема оплати праці, тертя під час укладання договору)? Проблеми, які виникають на етапі оптимізації та просування сайту. Типові помилки пошукової оптимізації та просування сайтів. Основні санкції пошукових систем (бан та фільтри), причини застосування, симптоми виявлення та лікування.
Тема №7. "Маркетинг у соціальних мережах та медіа в курсі інтернет маркетолога"
Що таке SMM (Social Media Marketing). Історія. Принципова відмінність SMM від інших видів інтернет-маркетингу. Прихований маркетинг. Партизанський маркетинг. Вірусний маркетинг. Сутність (де та як відбувається SMM). Монетизація інтернет-проектів. Форуми. Робота із агентами впливу. Огляд найпопулярніших соціальних мереж. Прихований маркетинг у соціальних спільнотах. Практичні приклади прихованого, партизанського та вірусного маркетингу. Вдалі приклади розкручування SMM-спільнот. Реєстрація та правила оформлення спільнот в основних соціальних мережах (Facebook, Google+, Twitter, Instagram, ВКонтакте). Варіанти вистави: паблики, сторінки, групи, заходи, пости, твіти. Концепція соціальних сигналів. Використання WIKI-розмітки для своїх спільнот у соціальних мережах. Основні показники та оцінка ефективності соціального маркетингу (SMM).
Тема №8. "Таргетована реклама в соціальних мережах та SMO"
Особливості настроювання реклами в основних соціальних мережах. Розробка стратегії таргетування (орієнтації на певну аудиторію) показу рекламних оголошень. Види рекламних оголошень та їх розміщення. Персоналізована реклама своїм клієнтам. Реклама сайту, груп, спільнот та постів. Що таке SMO (Social Media Optimization), інтеграція сайту та SMM. Використання сайту для розкручування своїх представництв у соціальних мережах, розміщення соціальних плагінів, віджетів, додатків та компонентів соц. мереж на своєму сайті. Формування настрою клієнтів, підвищення довіри до вашого сайту за допомогою відгук із соціальних мереж. Аналіз ефективності інвестицій у SMO.
Тема N9. "Контекстна реклама в курсі інтернет-маркетолога"
Завдання контекстних рекламних кампаній. Типові стратегії контекстних рекламних кампаній Як одержати максимальну кількість ефективних переходів за певний бюджет? Як отримати певну кількість ефективних переходів за мінімальний бюджет? Спроба монополізації каналу розповсюдження реклами. Рівень конкуренції у контекстній рекламі. Як знайти вільні зони із прийнятною "температурою"? "Якість" конкуренції. Як оцінити своїх конкурентів щодо контекстної реклами? Що потрібно знати для роботи з агентствами контекстної реклами? Застосування стратегій у системах Дірект, Бігун, Адвордс на практиці.
Тема N10. "Моніторинг та супровід сайтів. Реклама проекту в курсі інтернет маркетолога"
Управління роботою пошукових роботів. Статистика входів. Пошукове позиціонування. Розсилання на дошки оголошень. Веде розсилку сайту. Несанкціоновані розсилки (спам). Додавання контенту. Контекстна реклама Банери та реклама на майданчиках. Банерообмінні мережі. Банери на рекламних майданчиках. Власні (внутрішні) банери. Push технології доставки контенту. RSS-канали. Механізми та сценарії використання RSS. Агрегатори RSS-каналів.
Тема N11. "Оцінка ефективності інтернет-реклами в курсі інтернет-маркетолога"
Сервіси для оцінки ефективності рекламної кампанії Аналіз трафіку. Аналіз дій користувачів на веб-сайті. Підрахунок числа контактів (заявки онлайн). Використання лічильників та аналізаторів логів. Використання пост-клік-аналізаторів. Використання аналізаторів вартості контакту. Лічильники (на прикладі liveinternet та bigmir). Аналізатори логів (з прикладу cnstats). Системи пост-клік-аналізу (на прикладі яндекс.метрики та google analytics). Сервіс оцінки ефективності інвестицій в інтернет-рекламу adscontrol.
Тема N12. "E-mail маркетинг"
Що таке email-маркетинг, для кого він призначений та його ефективність. Огляд можливостей найпопулярніших поштових систем розсилки. Збір бази клієнтів для розсилки, використання анкетування, форми на сайті, соц. мереж та інших "пасток". Розробка стратегії та структури email листи. Різновиди листів. Веде розсилку сайту. Частота ведення розсилки. Доставляння листів. Несанкціоновані розсилки (спам). Показники ефективності в електронному маркетингу. Огляд основних функцій та можливостей систем поштових розсилок MailChimp, Campaign Monitor, UniSender та eSputnik.
Тема N13. "Практичні прийоми розкрутки сайту в курсі інтернет-маркетолога"
Слабкі конкурентні запити. Транслітерація. Помилки. Клоакінг. Дорвей. Копіювання контенту. Вирішення практичних завдань. Обговорення питань.

